Friday, June 13, 2008

Känner jag måste göra en allmän förfrågan.
"Vet du om att du upplevs som en kritisk person?"
Var det någon som sade till mig. Då är min fråga:
Är det fler som upplever mig så?
Jag vet med mig om att jag kan ha vassa åsikter eller kommentarer, men om jag uttrycker dem så är det ju inte för att sätta någon på plats eller vara direkt elak, för det har aldrig varit min mening.
Brukar säga att kan man inte hantera min åsikt så be inte om den, för från mig är den oftast rak och ärlig. Vill man ha känslor och åsikter inlindad i silkespapper så kan man fråga någon annan.
Bewere Of The Monster

3 comments:

Jojo said...

Beware of the monster ;0)??
Nej, jag uppfattar dig inte som kritisk utan precis som du säger: Rak och ärlig (utan att vara burdus för den sakens skull). Det är i alla fall i min värld mycket enklare så; ger så mycket mer i längden än en kommentar någon senare kan upptäcka inte alls stämmer och snarare då sårar mer än vad den gjorde nytta.
Välkommen till storstan i morgon och hälsa C från mig :D!

Anonymous said...

Jag uppfattar dig inte heller som kritisk utan ärlig och rak, du är precis som en god vän ska vara!
Kram

Tomas Andersson said...

Hej! Visst kan du komma med mycket åsikter ibland. Men jag tycker det brukar framgå att du menar väl och inte går in för att vara kritisk. Du är en bra vän.