Wednesday, July 23, 2008

Kansas, Gothia och klockor...

Nu har Kansas anlänt, en något vettskrämd liten gul katthanne. (Bild kommer senare) Han är hämtad direkt från höskullen. Så för tillfället så sitter han bakom min soffa och jamar lite då och då. Men misströsta inte, han kommer nog att vänja sig här. Att han fick heta Kansas var ju Candys idé, men det passar ju med Texas så det gör ju inte så mycket. Bra med många S i kattnamnen.

Okej då har man kommit hem från Gothia Cup, en lång och rätt så påfrestande vecka men oerhört lärorikt. Åt frukost strax efter kl o6 och var nog inte hemma i säng en dag före midnatt. Så denna veckan hemma tar jag bara igen mig så klart. Men jag är definitivt på för Gothia nästa år med så klart. Och på torsdag är det sommartorsdag, och uppdrag på Kullingstrofén i vårgårda på lördag. Sen ska det nog lugna ner sig med uppdrag ett tag.

Klockorna ska även klinga i år igen så klart. Jag ska visst på bröllop i september, men det ser jag absolut fram emot. Var ju förra året i augusti på bröllop som jag fortfarande inte har bloggat om vilket jag lovat henne. Tänkte göra det på dagen då det är 1 år.

Nu ska jag ta igen mig lite inför badandet som ska ske till kvällen, gottigt.

Kram alla

Ms E

4 comments:

Anonymous said...

Kul med bröllop :) kanske en liten sporre med tanke på viktklubben oxå.

Lycka till!!
Kram Mönne-Johanna ;)

Anonymous said...

Hej! Ja, Grå är kvar, men skall tyvärr få somna in på torsdag. Det är egentligen Kigge som har vaktat hund, så Buster har varit hemma hos honom.

Anonymous said...

Lycka till med Kansas, ska bli kul att se en bild när du lyckas med det! =)
Försöker blogga om resan men åkte ut från bloggen, så får försöka igen senare. Insåg att jag hade tagit en hel del kort när jag kikade igenom dem. =)
Roligt att ses igen, även om det inte blev så länge denna gången!
Kram

Anonymous said...

Men kul hade vi under Gothia trotts att det var jobbigt emellan åt=)