Tuesday, September 23, 2008

Red Cross


Leif ringde mig igår, efter röda korset mötet som jag inte kunde gå på då min värld återigen snurrar runt runt runt så man blir yr och illamående. Men i alla fall så diskuterade vi lite om gruppledarrollen. Och tydligen ser det ut som att jag är Sjuhärads förstahjälpengrupps gruppledare. Känns overkligt men jag ska göra mitt bästa.

Idag har jag sett till att boka bowlinghallen till den 6/10. Och Ja det blir den BÄSTA bowlingen 2008.

Ska prata lite med Therese ikväll ang gruppledarrollen, så jag kan få lite uppslag och ideér som jag kan bolla med min vice ledare Johan. Tack alla som har förtroende för mig och min nya roll.


Kansas verkar känna sig allt mer hemma hos mig. Idag har vi till och med varit ute och gått lite i koppel, eller jag gick och han skuttade. Dröjer nog inte länge försen han kan vara ute själv precis som Texas.


Helgen som var. Var helt otroligt rolig. Bröllopet så klart, var fantastiskt och min present blev en succé. Så jag är nöjd. Ska ringa brudparet någon dag och höra hur dem hade det.


Ella fick jag ju träffa för första gången med, och som dem flesta små nyfödingar så var hon söt och liknar familjen. Lova fasters lilla troll, är inte så liten längre, snart 5 år och en ny hipp frisyr. Hon sa "Faster jag kommer sakna dig", då kan jag säga er att det inte var lätt att lämna Tuna. Hoppas jag ser henne snart igen.


Jacob och Saga växer i rasande fart med och det var härligt att se familjen Dahlman med (trots sömnbristen var dem vid gott humör).


Laddar nu inför helgen, då det är Dalstorpspromenaden, det ska bli oerhört skoj att lägga till det på sin lista av traditioner. Hoppas Galin kommer med, saknar henne. Och Tack goaste Erik att vi får nanna hos dig *puss*


Over and out, Ms E

3 comments:

Anonymous said...

Se bara upp med "shotsen"

Anonymous said...

Ja du du kommer fixa gruppledar rollen perfekt:)
Saknar er alla i gruppen oerhört, men i höst kommer jag komma en hel del=) Bor i Borås från vecka 43 till vecka 1.
kramar

Anonymous said...

Det går säkert bra för dig som gruppledare, tror på dig! =)
Vad fin Lova var på bilden! =)
Hoppas allt är bra, här är det förkylt fortfarande! *suck*
Kram