Thursday, November 20, 2008

Fredrik & Togge

Fast att ni inte längre finns så hjälper ni mig.
Fast att ni inte finns på riktigt så finns ni i mina tankar och på så vis hjälper ni mig att komma vidare i livet. Ni påminner mig konstant om att livet är skört, men lev det ändå till fullo. Och fast att DU är borta så hjälper du mig när min mobiltelefon gick sönder och fick lämnas på lagning. Du hjälper mig även att komma upp på morgonen med att jag får låna din väckarklocka.
Tack mor för att din lilla svarta fara ska ta mig säkert till Köpenhamn, och tack för alla saker jag får låna undertiden allt annat gått paj. Ska vi fira julafton i hop?
Livet är skört, men lev det till fullo!
Tack alla mina goaste som förgyller min vardag.
Ms Evs

1 comment:

Anonymous said...

Klart att vi ska fira julafton samman. Kram på dig. Mamma