Monday, April 20, 2009

Underbara Älskade...

Något inträffade i lördags som jag aldrig egentligen tänkt på skulle ske, men nu skedde det. Jag (med hjälp av Gördis) samlade dem flesta av mina absolut bästa vänner på en och samma plats. Ingen nämnd ingen glömd. Däremot ska sägas att Gia och Elli självklart var saknade till detta event. Men förståeligt med tanke på det långa avståndet. Men ur Västra Götalandsynpunkt så var där samtliga av mina bästa vänner och några bonusvänner som jag gillar skarpt med förstås. Candy pimpade mig med en otrolig make up, den var näst intill farlig hehe. Sedan begav vi oss till Rävlanda och där bor ju då Gördis. Hon hade fixat ihop en underbar tacobuffé. (kan ni tänka er jag åt humus hehe) Sedan trillade resten av gänget in, alla med ett leende på läpparna och en liten glimt av förväntan i ögonen. För www.lustjakt.se skulle nämligen komma och visa oss lite spännande saker man kan förgylla sexlivet med. Eller berika ett ickeexisterande sexliv med =)
Det mest minnesvärda ögonblicket är när tjejen som visar produkterna börjar prata om männens potensproblem så blev det helt knäpptyst i nästan 10-15 sekunder, och till saken tillhör att ingen av oss gick att få tyst på annars. Vi satt och babblade och fnittrade och skrattade hela kvällen, tydligen var det fler än jag som hade lite värk i käkarna efter allt skrattande. Jag kände även av magmusklerna igår hehe.
Den här upplevelsen att samla alla bästa vänner på samma plats måste jag absolut göra om. Och jag tyckte att det var jättekul att dem fick träffa varandra med och det gick så bra. Kändes lite som att alla redan kände varandra sen tidigare. Lugn, skön och väldigt trygg stämning var det hela kvällen.

Av bröderna M så fick jag ett jättefint presentkort på Hööks wwweeeiiii =) Här ska shoppas. Och av bröderna L fick jag en gigantisk fjärrkontroll (till min nya tv då hihi) galna dem där pojkarna, men självklart ska den programeras och ska kunna användas. Och av Sara fick jag ett fint presentkort om en middag på valfri restaurang, uj det kommer bli dyrt hihi.

Rubriken är för alla er. Ni är mina Underbara Älskade vänner.

Over and out. Ms Evs

Ps. Galin, jo du är sedd och uppskattad. We adore you <3

15 comments:

Anonymous said...

har du träffat kärleken?

Kram
Jonnte

Miffolurva said...

Hej Jonnte. Näe det vet jag inte om jag har? har du gjort det?

Anonymous said...

ok.. jag är förlovad sedan 4 år. men läst din blogg länge nu.

//
Jonnte

Unknown said...

AWII, och vi älskar ju dig, annars hade vi ju inte varit där!!!
/Candy

Miffolurva said...

Men vem är Jonnte då?

Anonymous said...

Jonnte,
Vem jag är? Ja vad skall jag säga 28 årig förlovad blivande pappa. Boende uppe lite utanför Eksjö i ett litet hus med min sambo.

Miffolurva said...

Hej Jonnte. Oj då har du det uträknat vad du ska pyssla med i fortsättningen. Hur kommer det sig du läser min blogg?

Anonymous said...

Jo e det. Men det är några månader kvar. (Nov) är de planerat till. Jag har slumpat mig runt fastnat för din.

Miffolurva said...

Slumpat runt? spännande, visste jag inte ens att det gick. Hur kommer det sig du fastnat för just min?

Anonymous said...

Man tittar på en blogg där och en där läser komentarer klickar vidare till nästa osv.. Din är allvarlig ibland och flummig ibland. blandningen är bra.

Men vet inte helt riktigt vad du är föt tjej ändå?

Jonnte

Miffolurva said...

hehe tack Jonnte, för den analysen. Vi får se vad som kommer...

Anonymous said...

finns det något intresant att skriva om nu?

// Jonte

Miffolurva said...

Det märker du antar jag hehe...

Anonymous said...

Det får jag hoppas.

Blir det någon dejting?

Kram Jonnte

Miffolurva said...

ja du kanske, vi får se vad som händer ;)