Wednesday, August 12, 2009

Lycklig? Jajamensan =)

Lyckan sprider sig som små rysningar i kroppen nu, det pirrar i magen hela tiden verkligen. Det spritter till i hela mig när jag känner av vibrationerna från ett sms från dig, blir helt varm inombords när du sitter där på andra sidan matbordet och ser rätt in i mina ögon och min själ...
Att få ha träffat dig är bland det bästa som kan ha hänt, var så säker! Vem kunde ana att det fanns någon därute som kunde göra mig så här lycklig som jag är nu? Själv hade jag nog börjat tvivla lite, men ack så fel jag hade. Vi har funnit tvåsamheten...
Tack Gos för att du är här <3

2 comments:

Ellis said...

Vad härligt att du hittat rätt! =)
Kramar, Elenor

galin said...

Jag är lycklig för din skull =D Och snart kan jag komma o våldgästa dig varje dag. Och vice versa ;o)