Friday, September 17, 2010

Bilhaveri




Den gröna fina Suzukin jag köpte i mars, har gått hädan. Något så ovanligt som en Kamkedja har gått av, och när den har gått av har den i farten slagit sönder stora delar av motorn. Då jag känner till mina rättigheter och skyldigheter så har jag lämnat in en anmälan till Allmäna reklamationsnämden, för jag hann inte ens ha den i 6 månader. Så en ny jakt på ett "åk" började, och resulterade i något jag aldrig hade trott jag skulle köpa. För det första en röd bil, och för det andra en Ford. Men men vi får se vad den går för. Håll nu tummarna för att ARN står på min sida och att bilförsäljaren rättar sig efter deras beslut.
Over and out, Ms Evs

4 comments:

Ellis said...

Lycka till med allt med bilarna!
Kram

Anonymous said...

Den såg ju riktigt fin ut...

Anonymous said...

Är det tillöknin på G när det blir en combi? :)

Miffolurva said...

Nej inget sådant. Bra pris för det skicket typ vinterbil sen får vi se vad det blir för bil till våren