Friday, July 27, 2007

Murphy's law...

...härjar på mitt arbete idag. Allt som verkligen kan gå fel har gått fel. För mig började det även hemma då jag slog upp mina blå exakt kl 9 i morse då jag egentligen skulle ha stämplat in på jobbet. Sedan var det kassor som inte fungerade och rullband som inte fungerade, och folk som är toksjuka så man får jobba för 3 typ.

Men så ska det väl vara så här sista dagen innan man får semester eller?

I helgen väntar jag på trevligt sällskap av D med familj, har inte sett henne på 12 år, ska bli helt sjukt skoj.
På tisdag kommer kommer E från umeå och berikar min tillvaro en vecka, får se om jag kan hitta på grejor så vi inte sitter o har tråkigt.
Nästa tisdag när jag kört E till Landvetter kommer nästa E och ska berika min tillvaro ännu mer med sin närvaro. Ska bli skoj det med.
Och sen är nog min semester slut hehe...

Ha det så gott alla, så hörs vi efter sem.

Ms E

1 comment:

Anonymous said...

Ha en trevlig semester Gumman hoppas bara att du får lite fint väder. Kram