Monday, July 23, 2007

snurrsnurrsnurra...

...min värld. Enligt en bunt så kallade läkare så snurrar min värld idag pga lågt blodtryck som fått för sig att falla lite till.
Undran är om jag ska godataga denna diagnos eller gå vidare, för ni anar inte hur sjukt jobbigt det är när allt bara snurrar.
Låg på soffan från 8 till tja midnatt när jag gick och la mig i går, och jag kunde inte göra något, inte se på tv inte läsa ingenting, för att allt bara snurrar. Ungefär som att vara full fast inte ha druckit en droppe helt värdelöst.
Är tillbaka på jobbet idag, det är bättre men långt ifrån bra, får se hur det går. Får ju lite lätt spader av att bara drälla hemma, även om det ösregnade hela dagen.

Spin spin spinning around...

Ms E

1 comment:

Tomas Andersson said...

Shit, det låter inte lite jobbigt. Jag tycker det är jobbigt nog att det snurrar en stund om jag druckit för mycket och vet det är självförvållat. Men att inte kunna hjälpa det och ha det så en hel dag låter verkligen asjobbigt. Tycker du ska vara på läkarna lite mer.