Sunday, September 9, 2007

Japp det fanns fler...

1. När gick du upp idag?

08:07

Diamanter eller pärlor?

Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Hm det var i början av sommaren, tror minsan det var Pirates 3, spännande fast jag inte hade sett 2an. Trevligt sällskap hade jag med...hihi

4. Favorit TV program?

Hm... ser mkt på animal planet och deras djurpoliser. Annars e ju Gilmore girls en vinnare

5. Vad åt du till frukost?

Knäckemackor med ost och te

6. Vad är ditt mellannamn?

Elise

7. Vad är din favoritmat?

Ja du, nu för tillfället är det något någon annan lagar, e alldeles för loj för att laga själv.

8. Vilken mat gillar du inte?

Inälvsmat

9. Favorit chips?

Gärna dem nya med ost typ cheddar...

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?

Ted Gärdestad

11. Vad kör du för bil?

Golf III

12. Favoritmacka?

Polarbröds morgonsund

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Sådana som tror att dem vet när allting passar sig och talar om hur man ska känna

14. Vilka är dina favoritkläder?

Mina mysbyxor o någon skön tröja till.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?

Tillbaka till Usa och upptäcka mera

16. Favoritklädmärke?

hm... ingen aning, jag gillar bekväma kläder

17. Var vill du dra dig tillbaka?

På landet på någon gård någonstans

18. Favorittid på dygnet ?

När jag får krypa upp i soffan med filten ett bra tv-program och min katt på magen.

19. Var är du född?

Eskilstuna

20. Vilken är din favoritsport att se på?

Flera typer av motorsport

21. Coca Cola eller Pepsi?

Inget alls helst

22. Fotboll eller ishockey?

Ishockey så klart och gärna FBK

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

Hm e för gammal för att vara något av dem....

24. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr skulle jag gärna vilja prova

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Inte som jag kan komma på, men lovar att berätta så fort jag vet något

26. Vad ville du bli när du va liten?

Tror att det var något inom att vårda djur i alla fall.

27. Bästa barndomsminnet?

Kan inte välja ut bara ett tillfälle

28. Varit i Afrika ?

Nej

29. Nånsin rullat in nån i toapapper?

Jajamensan det har jag...


30. Varit med om en bilolycka?


Ja, det också, flera olika, av olika karaktär


31. Favoritdag i veckan?


Den dagen man är ledig


32. Favoritrestaurant?


hm måste nog vara Papas Tapas


33. Favoritblommor?

Alla blommor som växer ute i naturen

34. Favorit snabbmats restaurant?

Spice 'n' rice

35. Äger du en cykel?

Ja, men nu tjänar den sitt syfte med G och lilla Saga

36. Vem fick du senaste mail ifrån?

Från vad jag tror är av mina största fans Mr E

37. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Oj håller mig borta från sådant, kan bli farligt i längden

38. Läggdags?

När Gustav anser jag inte ska sova i soffan längre

39. Senaste personen du delade en middag med?

Galin och hennes crazy kompisar från o-hamn

40.Senaste gången jag åt middag ute?

Räknas det när jag köpte en lunch på ica idag?

41. Vad lyssnar du till just nu?

Någon skvalradiokanal här på jobbet

42. Favoritfärg?

Olika nyanser lila

43. Hur många tatueringar har du?

2 st, fast fler lär det ju bli om jag känner mig själv. 2 piercingar har det hunnit bli med.

Ms E

1 comment:

Anonymous said...

Hej vännen!
Täntke att jag skulle titta in här och kolla läget!
Hoppas allt är bra med dig, här flyter det på i sakta mak, ska få träffa killen imorgon... äntligen.
Slår dig en signal någon kväll, du hade gärna fått komma på fika på onsdag men det är ju en bit hit. =)
Kramar Elenor