Saturday, September 22, 2007

Efterfrågan...

...på att jag ska skriva blogg har nu kommit av flera i min närhet. Det gör mig glad att folk orkar läsa om mitt dravvel haha och dessutom vill läsa mer.

Insåg nog att jag behöver en dator hemma i alla fall. Har varit väldigt skönt utan en med, men jag behöver nog en ändå. Så jag köpte en, värsta impulsköpet men va sjutton det måste man ju få göra ibland med. Så det blev en laptop, så nu väntar jag bara på att Rixport80 ska koppla på lite bredband hemma hos mig.

Anledningen till en dator hemma var ett måste är för jag ska börja sälja för Cosmopharma, och då kan jag ju inte springa till kiosken jämt eller hamstra en dator på jobbet för att sköta mina buissnes hehe.
En annan anledning var också att jag faktiskt saknar mina bilder och min musik så klart. Och att man kan dela med sig av sina bilder och musik till sina goaste vänner var också en stor del till att jag gick och skaffade en dator.

Såå så snart allt har fixat sig hemma med uppkoppling och allt ska jag skriva en blogg om bröllopet jag åkte upp till tuna för den 25 augusti, ville ju ha med en bild me då ju, så det får vänta lite.

SeeYaa later online boyz and girlz

Ms E

2 comments:

Anonymous said...

Äntligen är hon (snart) online igen *s*

Mr E

Anonymous said...

Hej vännen!
Härligt att vi får se dig på nätet igen, det ska bli kul!
Roade mig med att scanna in födelsedagskort jag har fått från kortmakeriet igår, det blev en hel del.
Ska lägga ut några egna kort snart igen på min blogg!
Kram E