Wednesday, December 5, 2007

Behörig...

...första hjälpare för 2008 blev jag i lördags, efter 4 olika scenarion så klarade jag mig galant. Men oj vilken ångest jag hade innan... men när jag väl utsattes för dessa scenarion så klicka de bara till o det satt där det skulle och jag gjorde så som man skulle. En station var lite svårare men efter lite lite hjälp så satte jag den med. Men jag klarade mig och det är väl ändå huvudsaken.

Mitt första demo för Cosmopharma gick helt lysande bra måste jag säga, visst jag stakade mig lite och fick läsa lite innantill, men jag tror publiken förstod ändå var jag surrade om.
Vi var hos min otroligt coola ridinstruktör G, och i hennes alldeles för otroligt vackra hus, fick intala mig själv att ja inte gillar grannar o därför vill ja inte kidnappa G för o bosätta mig själv där hahahaha

Goaste goaste C, såg också till att jag såg fin ut, en duktig make up artist har jag hittat i min närmaste krets. C är som min Gia fast här i borås. Diggar hon skarpt och är glad att ha hittat en så bra kompis. Kram på du.

Tack alla som gjorde allt detta möjligt för mig. Röda korset, G och C o alla andra som stöttar mig.

Kram kram Ms E

No comments: