Friday, November 23, 2007

Längtan...

...efter ett härligt varmt och hälsosamt förhållande, äter upp mig ibland...

Men som livet ser ut nu fram till jul tex, så undrar jag hur jag skulle hinna med ett sådant... Har inte hittat ett men bara fundrar på om man då skulle omprioritera allt plötsligen, för precis nu skulle jag inte hinna med ett... ett något som jag längtar till så fantastiskt mycket...

Behörighetsbedömningen närmar sig med stormsteg, måste tror jag ta fram böckerna mina och läsa på lite. Men egentligen borde det ju sitta självklart, men när man väl står där mitt i "ett skarpt läge" Fast även den bästa kan få ett blackout ibland. Men jag ska absolut göra mitt bästa så jag kan få första hjälpa även under 2008.
Ser även fram emot att få fram Sjuhäradskretsen till SM- i första hjälpen i Umeå.

1 dec är det då de ska ske, både behörighetsbedömning samt mitt första Cosmopharma-home-party, och det ska bli galet spännande. Men det kommer gå bra då det är dem bästaste personerna jag någonsin kan tänka mig att göra en sån grej för första gången inför. Så nervös...nee det är jag inte ett smack.

Tack snälla JspM för mina nya bromsbelägg är på min Silverbullit. Så Italiano meataballs is served to him tomorrow..

Knus & Kram Ms E

1 comment:

Anonymous said...

Hej vännen!
Nu har jag lagt in en bild på mina tre sommarbilder som hänger på väggen, så du kan kika in och titta på dem. =)
Ska hålla tummarna för dig! =)
Kram E