Tuesday, January 1, 2008

Over and out 2007...

...för somliga har jag hört det varit ett bra och för en del fantastiskt år. Önskar jag kunde glädjas med dessa människor, men mitt år har varit beiget. Same old same old hela året igenom.

Visst har det varit en hel del positiva saker, men tyvärr så täcks det över med all den hära beigeheten så man nästan glömmer allt det roliga och braiga.

Positiva saker:

Candy entrade mitt liv med buller o bång, en härlig och hjärtlig vän jag värdesätter högt.
Storebror och L har förlovat sig (till alla pärons förtjusning) Tycker det var roligt att se (då jag minsan fick fråga då jag såg liknande ringar på båda fingrarna)
Lilla Lova blir allt större o blir allt duktigare på att dräpa dem mest udda kommentarer.

Tänker nog inte skriva några negativa saker för allt för mig är som i ett blurr, jag minns egentligen inte. Och vem attans vill minnas tråkiga saker.

Blickar nu framåt, enligt horoskop ska detta bli ett omvälvande år, med karriärframgångar och lycka på kärleksfronten. Är skeptisk men varför vara skeptisk, bara se framåt med positiva ögon.

Ms E

2 comments:

Ellis said...

2007 var ett rätt bra år, hann med en hel del och lärde känna lite nytt folk, men lite elände var det ju också, antar att det behövs för att väga upp allt roligt!
Minns besöket hos dig med glädje, det var en roliga vecka, måste vi göra om snart! =)
Kram

Janiina said...

Hoppas det nya året blir en bra start för dig att börja på nytt! önskar dig det bästa! Kram J. Ps. se till att bli frisk och kom till jobbet =)