Friday, January 25, 2008

snodd från Teresa

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Ja, det gör jag väl när jag måste....
Sova: Finns det något bättre än att sova?
Drömma sexdrömmar: Ooh ja massvis...hihi
Ta droger: Nej det har aldrig hänt.
Klä dig i svart: Ja, för ofta
Röka: Aldrig i livet det är ju livsfarligt
Ha sex: Jo, absolut, hälsan framför allt
Ljuga: Mmm, vita lögner och bra bortförklaringar
Hata folk: Känns jobbigt att lägga ner massa energi på sånt faktiskt
Lita på folk: Godtrogen.. undra om inte det är mitt efternamn..

VEM:

Saknar du: Gia, Candy, Elli o Malin, mina goaste vänner
Vill du döda: Ja må vara smått galen men inte fullkomligt störd
Rörde dig sist: katten Texas
Vill du slå: Dumma otacksamma kunder
Kysste dig sist: Peter
Vill du kittla: Någon kittlig person förslagsvis
Kramade du sist: Candy
Vill du prata med: Den som vill prata med mig?
Skrek du på sist: Mamma misstänker jag (förlåt för det i så fall)
Vill du vara som: Mig själv faktiskt... tror jag är en rätt bra person.
Sårade dig sist: Togge
Vill du bli galet full med: Candy
Gjorde dig riktigt glad senast: Gia
Fick du sms från senast: Juha
Ringde dig senast: Peter
Är vackrast på jorden: Alla människor är väl vackrast på sina sätt?

HAR DU:

För många vänner: Kan man få för många?
Förföljelsemani: Haha näe det tror jag inte
Färgat håret: Ska jag vara petig så tonade jag bara håret i någon rödaktig färg.
Några piercings: 2 för tillfället i näsa och tunga.
Egen dator: Jajamensan
Kysst någon: Oh Yes
Haft sex: Ja så klart, dumt att missa ett sådant härligt nöje.
Köpt kondomer: Ja det har jag nog
Tagit nakenbilder: Nej, jag har självbevarelsedrift
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej tyvärr, borde kanske göra det oftare
Bjudit ut någon: Nej törs jag inte säga. Möjligen mina vänner då
Varit kär: Ja absolut
Dumpat någon: Ja, faktiskt alla mina x...förutom en grrr
Stulit någonting: Jao.. det har jag nog
Lämnat landet: Oh ja många gånger
Gjort något olagligt: Vem har inte kört lite för fort liksom nångång?


HUR:

Går du: Jaa du, säg det.. Jag sätter fötterna framför varandra..
Svarar du i telefonen: Vet faktiskt inte, får nog dem som ringer till mig svara på.
Fördriver du tiden: Hästar, röda korset,hästar, jobba,hästar, dejta, hästar o andra djur
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig som oftast
Tjänar du pengar: Jobbar och sliter
Ofta diskar du: Helst efter maten men blir lat ibland o då tar jag det när andan faller på.
Ofta städar du: småplockar lite varje dag så ser det sällan stökigt ut
Många stör du dig på: Hela konsument-sverige?
Ofta träffar du din familj: När tid och orken att åka 40 mil finns

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja det måste jag tro på
På gud: Trams
På rymdvarelser: why not?
Att folk tycker om dig: Det är väl också något man måste tro folk gör, annars blir man ju depp.
På ett liv efter detta: Nja
Att fiskar kan tänka: är instinkter att tänka så ja visst
Att du kommer leva länge: Nepp

Over and out, Ms E

No comments: