Friday, March 14, 2008

solsken trots allt...

... solsken kom faktiskt.

Drömde precis innan jag vaknade att jag stod på ett jobb och kavla ut en deg och plötsligen så kom någon fram till mig med en avskedsansökan som dem ville jag skulle skriva på. Men jag vägrade. Och sen vaknade jag, och i det ögonblicket var jag tvungen att ringa min chef på jobbet (då jag vet dem har haft möte ang min och några av mina kollegors anställningar.) Har ju från den 6 okt 2006 varit anställd som vikarie för en go kille som gör något av sitt liv på en skola. Men nu var det ju över ett år sedan och vissa regler ska ju följas så ett möte har nu gått av stapeln och det visade sig vara positivt för min del, då jag nu har fått fast anställning weeeiii.

Äntligen något fast, något säkert och äntligen mitt livs första hela semester betald dubbelwweiii...

Sunshine after all...

2 comments:

Anonymous said...

grattis till fasta tjänsten.. kram alexandra

Anonymous said...

Grattis vännen! Vad skönt att ha fast jobb och semester! =)
Kramar