Tuesday, March 11, 2008

Sorg, saknad & solsken...

...kan man kanske sammanfatta vardagen med, som den ser ut nu.

Jag är fortfarande arg och frustrerad över T's dumma dumma val att livet inte längre var värt att leva. Här hade vi verkligen en fantastisk personlighet som hade världen framför sina fötter. En person som var bäst i sverige inom sitt område.
Har svårt att sörja, kan inte sakna... saknaden kommer väl när man accepterat att någon aldrig mer kommer hem?.. har nog inte accepterat det än, varför vet jag inte.

Jag sa upp mig från SM i första hjälpen... kände att jag hade tagit på mig alldeles för mycket så jag blev helt enkelt stressad och vek under för pressen. Kände mig inte heller helt redo, behöver nog lite mer skinn på näsan, fast jag vet vad som ska göras är jag lite nervös att det inte ska räcka till. Så SM 2009 satsar jag på.

Solsken kanske det blir om det slutar regna snart...hihi, nä solsken kanske det blir när goaste L från stallet ger mig hennes fina storebrors telefonnummer...väntar med spänning *L*

Over and out. Ms E

1 comment:

Anonymous said...

Någon fin storebror och ett telefonnummer? *hmm* =) Nu blev jag allt nyfiken, det måste jag få höra mer om sen! =)
Ha det så gott! *kramen*