Tuesday, April 22, 2008


Nu är det ju vår helt klart. I helgen fick jag privilegiet att se dessa småa nykomlingar på gården jag hänger som oftast. Det har blivit en favoritplats att spendera min fritid på. Även om jag inte bor långt från naturen så är gården ett steg till i rätt rikning. En skön sinnesfrid sköljer över mig av att svänga in där och se hästarna och fåren vara ute och beta i lugn och ro. Fåglar kvittrar och hönsen spretar om kring i sökandet på nått smaskigt att äta.
Det är så jag drömmer om en dag att få ha det själv. Kanske inte får då, men några getter och en häst och lite höns så klart. Det är mina drömmar och mål och dem ska jag sträva efter så att dem slår in.
Ms E

2 comments:

Anonymous said...

Gud vad söta!

Anonymous said...

Ja, äntligen vår och värme så man kan åka motorcykel utan att frysa :-)