Saturday, May 3, 2008

Please adore me...

...Är nu för tiden väldigt sällan ensam, har hela tiden något att göra, någon att umgås med, någon som behöver lite hjälp, men varför känner man sig så ensam då?

Igår fick Gustav ytterligare lite ompyssling. Goaste Linda förbarmade sig över honom och kom med några riktigt fina grenar till hans bur. Så vi stånka och stöna för att bygga så det skulle bli så bra så bra för honom. Hoppas han gillar det nu. Ser nästan ut som mangroveträsket har flyttat in haha.

Udda kund jag hade idag " hej jag lämnade in hörlurar för 2 år sedan och så fick jag ett brev strax efter det där det stod jag hade en ny att hämta ut. Så nu vill jag ha dem"? Dooh....

2 comments:

Anonymous said...

Härligt, då har Gustav mycket att klättra på nu! =)
Tur du har snäll Linda som hjälper till att bygga. =)
Kram

Anonymous said...

vilken dryg kund du hade där då!
Stackare!
Kan tänka mig att det är olidligt att vara där nu i värmen och allt!
Hade fått en kommentar i bloggen till råga på allt, kommer du ihåg den gången jag hämtade datorn? Skrev ju om det i bloggen.. att de va svin i kassan blaha blaha blaha... hade en kommentar.. vi saknar inte dig heller! haha.. vet du vem de är som har skrivit det?
Hoppas allt är bra med dig annars? kul att Gustav har fått sig ett renoverat "hem". Kram Kram J.