Thursday, July 9, 2009

Oj det är mycket på G...

2 dagar kvar av jobbet, sedan semester. Fast jag kan nog inte riktigt njuta av det än. Inte försen nästa fredag kan jag njuta av det faktum jag har semester. För på lördag blir det kiosktjänst hela dagen, och på söndag åker jag till gbg för Gothia Cup.
Men lördagkvällen blir mysig då jag och min finaste ska ut och äta sushi på eest i stan. Ska bli riktigt härligt.
Att åka iväg en vecka till Gothia känns både ångestladdat och riktigt kul, det är hemskt lärorikt och man kommer hem med mycket nyttigt i bagaget, och för att inte glöma alla goda skratt. Men att vara borta så länge från någon man nyss träffat känns så där. Många säger det är nyttigt men de vettasjutton hehe. Men men det får gå. Lite lättare är det ju att han med måste arbeta och har jour.

Måndagen efter gothia bär det iväg med Max till Köpenhamn för konsert med Metallica. Det ska bli galet roligt och även lite pirrigt då Max ska visas upp för delar ur min danska släkt. Men jag tror det ska gå bra, eller nja jag är rätt övertygad om att han kommer göra succé.

Senare den veckan har jag och Per lånat in Max för premiering i Svenljunga, då blir han hästakarl för en dag, får se hur det går, men jag vet att han fixar det. Han har ett lugn som förmodligen kommer smitta av sig på dem två unghästarna vi ska ha med oss dit. Roligt ska det bli i varje fall. Tack Max för att du hänger på.

Den 1a augusti ska jag fara med mor upp till Hunnebostrand (har ingen som helst aning om vart det ligger) och där möter vi upp goa storebror med familj. Kvällen där blir det konsert med Sabaton och några fler (förhoppningsvis) bra band. Ska bli skoj att träffa Lova och Ella igen så klart. Fasters ögonstenar =)

Biljetter till Pablo Fransisco har med blivit inhandlade, jösses det ser jag fram emot massvis. Denna underbara komiker. 20 september bär det iväg till Åhaga för en kväll i skrattkrampernas tecken.

Jag är lycklig nu
Tre små ord som betyder väldigt mycket börjar forma sig i mitt huvud varje gång jag ser eller tänker på dig Max, du betyder väldigt mycket för mig ska du veta. Pussen på dig

Ms Evs

6 comments:

Anonymous said...

Hoppas att hela din semester ska gå i samma "Lyckans" tecken.
Men du glömde Sabaton, med Claus och Linda :) Mamma

Jossan said...

Ler bara ler och gläds med dig o M.

Hör av dig om du är intresserad av en annan boendelösning för Gothia än sovsal eller "Casa J&J".
Finns en lägenhet som står tom nästan lika nära som vår nämligen :).

Miffolurva said...

Så mor nu har jag ändrat i bloggen =)

galin said...

haha, ditt schema ser ju nästan lika fullspäckat ut som mitt numer =)

det är så härligt att du funnit den lycka du är så väl värd.

kram o puss från plastsyster

Anonymous said...

HALLON!!!!!
Candy

Ellis said...

Du verkar ha fullt upp nu framöver, låter som en hel roliga sker också!
Ha en trevlig semester! =)
Kramar