Sunday, July 5, 2009

Underbara älskade...

...kan kanske inte ha undgått att jag har träffat någon som får mitt hjärta att slå dubbla slag, och ibland även hoppa över en hel del slag. Han får det att pirra långt ner i magen så det känns ända ut i tårna. Bara nu när jag skriver om honom så pirrar det så nästan knäna ger vika =)
Han har en vänlig och vacker personlighet, något som tilltalar mig mycket. Han är mån om sina nära och kära på ett sätt som är rätt ovanligt tycker jag. Och sen att han är förbannat snygg och het är ju så klart en otrolig bonus hihi. En kreativ själ som plitar ner grafiska noveller när tid och lust ges.

Igår blev jag inbjuden till festligheter i Vegby utav denna härliga man. Det visade sig vara hans Morfar Folkes födelsedag 93dje om jag inte minns fel. Och vilka var där? Jo Max samtliga systrar och Mamma. Så nu har jag träffat dem i alla fall. Det var sjukt pirrigt, men det visade sig ganska snart alla var väldigt jordnära (precis som Max) och jag hängde med i konversationerna rätt bra tyckte jag. Kul att höra om Max bravader som yngre hihihi... Blev även inbjuden till ett kalas idag, men det missar jag då jag är på jobbet idag.
På festen serverades Folkes och Max egna fiskade sikar som Folke senare har rökt själv. Brukar vara skeptisk till rökt mat men detta var otroligt gott. Alldeles lagom rökt var den fisken, men en härlig kall sås till. Efterrätten var en av Max mammas egen komponerade tårta som var supergod verkligen.
Tack snälla Gos för att jag fick följa med, det var en riktigt härlig eftermiddag/kväll. Puss på dig

Oj vad jag är lycklig nu =)

Over and out iiiiivvvvvvaaaaa

4 comments:

Anonymous said...

Sitter alldeles röd här juh. Lite svettigt att se till å inte göra dig besviken efter en sådan upphöjning till rockstjärnestatus men det är ju din avslappnade inställning som gör att jag inte behöver vara rädd för att stå där uppe på scenen med dig.

/Moxos

Anonymous said...

<3 <3 <3 HALLON
/C

Ellis said...

Vad härligt du har haft det och vilken raring du har fått tag i! =)
Rökt sik är underbart gott, åt det för några dagar sen! =)
Kramar ;)

galin said...

Du anar inte hur lycklig jag är för din skull =) stor kram!