Friday, February 11, 2011

Stämningen är på topp...

Blev med advokat i onsdags, och han var riktigt duktig att förklara så man förstår hur allting kommer att hanteras (tillsammans har vi stämt bildhandlaren). Annars kan ju deras snack vara väldigt mycket grekiska för en vanlig svensson som mig. Han ansåg i alla fall att detta var ett "skolexempel"-på att jag kommer vinna målet mot bilhandlaren. Nervpirrande som bara den, men jag måste tänka positivt att jag har ju faktiskt rätten på min sida i detta ärendet. Pirrigt mest för att man inte vill bli utsatt för en massa kostnader som det lätt kan bli med rättegångar och advokater. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Bilhandlaren kommer ju inte hem försen i början på Mars så jag måste ha tålamod tills dess i alla fall...dock börjar det tryta, men men...

Är gräsänkling i helgen. Max for till Stöten för skidåkning med goda vänner, själv blev jag kvar hemma, dels pga mattelektionen på torsdagar, och sen ska väl någon se efter husdjuren här hemma :) Åh andra sidan har jag ju aldrig stått på ett par skidor som går utför, så det får bli en annan gång.

Ellinor kommer ju på besök, och vi ska våldsgästa Borås Tropikhus i alla fall, sen får vi se vad vi hittar på mer =)

And thats the way the cookie crumbles, over and out, MsEvs

1 comment:

Ellis said...

Vad bra att du har fått hjälp och att det verkar vara en bra advokat! =)
Kram Elenor