Friday, February 18, 2011

Det var inte med flit...

...det var med meningen!!!

I veckan gjorde jag ett tufft men ett nödvändigt medvetet val. En person som påstås ska finnas i min närhet fyllde år, jag valde att inte agera alls. Idag några dagar senare känner jag fortfarande hur samvetet gnager mig innuti, men denna gången ska det inte få segra. Jag har bestämt mig och när jag väl har bestämt mig så är det för gott. Orkar inte bli ledsen mer, orkar inte få mina förhoppningar krossade, orkar inte heller få konstiga gliringar eller kommentarer som sårar och upprör.

Känns bra att kunna gå vidare i sitt liv utan att hela tiden gå och tänka på sånt här trams och tjafs, nu blickar vi framåt =)

Over and out, Evs

1 comment:

Ellis said...

Bättre att få må bra än att drabbas av sånt!
Kram Elenor