Thursday, October 4, 2007

100%...

...var det riktigt länge sedan jag kände mig som. Kan inte påminna mig om när jag kände att livet verkligen var på topp och allt var till 100% bäst. Fast å andra sidan kanske många känner så?

Festen i lördags gick ju så där.... jag tog mig runt den hela milen som vi skulle gå, hyffsat alkoholpåverkad, men himla skoj var det. Sen skulle vi ju till bygdegården för fest på kvällen. Men så långt kom jag aldrig, för E hade lurat i mig massa shots så jag blev så trött så trött.

Bilen gick sönder i går med, lagogm panik hela dagen, har tagit hela dagen i dag att varva ner från den paniken jag kände i går. Som tur är finns det änglar i min närhet som ställer upp i vått och torrt, tex lilla mamma och snälla snälla J. Hur ska jag någonsin kunna tacka er för allt ni gör för mig.
Ikväll kommer J och ska fixa det sista med bilen så den förhoppningsvis blir körklar igen. Och så hoppas jag det är lugnt framöver med bilen.

En stor varm kram till Mams och J

Ms E

3 comments:

Anonymous said...

Hej tjejen,kul att få ta del av din sida,skrev o undrade om det gick o lägga en kommentar men...på spray...jaja,nu kommer jag o läsa var o varannan dag ju :)
Kram Perra

Jojo said...

Det är ingen, nej inte ens Paris och Carola (:)), som är 100% jämt. Skönt att det finns lösningar till (nästan) allt.
Ginseng funkar bra som uppåttjack för J, han som det aldrig brukar funka på! Intressant, men värdelöst vetande...

Kramen kranen

Anonymous said...

Hejsan!
Vad tråkigt med bilen, skönt att du har vänner som ställer upp. =)
Sitter på jobbet och har rast nu, sen blir det att skriva på mattelektionen om en halvtimme.
Ska ut och leta vaktmästaren nu, måste få en sak ordnat för en av eleverna.
Kram E