Tuesday, November 13, 2007

Kiosksysselsättning...

Basinfo

1.Namn: Eva
2.Födelseplats: Eskilstuna
3.Bor: Målsryd (strax utanför Borås)
4.Ögonfärg: Blå
5.Hårfärg: Cendre
6.Skostorlek: 39
7.Längd: 162 cm
8.Civilstatus: Singel
9.Höger eller vänsterhänt: Höger
10.Kär? Nej tyvärr
11.Dina svagheter: Godtrogen och snackpåse
12.Rädsla: Ensamhet
13.Målsättning: Hälsa och lycka
14.Första tanke när du vaknar : Snooze
15.När somnar du: Varje kväll...
16.Pepsi eller Coca Cola: Inget av det
17.McDonalds eller Burger King: Isch, ska ja äta någe blir det Max
18.Choklad eller vanilj: Vanilj
19.Svär du?: Jo, tyvärr
20.Sjunger du?: Det händer (när ingen hör)
21.Duschar du varje dag: Nope
22.Röker du?: Nej, jag tänker på min hälsa så gott det går
23.Gillade du skolan?: Okej tidsfördriv
24.Tror du på dig själv?: Måste ju det annars kommer man ju ingen vart
25.Kommer du överens med dina föräldrar?: Jodå
26.Stulit Något? Ja, snattade nåt när jag gick i mellanstadiet
27.Druckit alkohol?: Ja
29.Shoppat?: Ehh jo
30.Ätit en hel ask müsli?: Jo, men inte på en gång. ;)
31.Ätit sushi?: Jo, så ofta det går mums
32.Stått på scen?: Jo det fanns en tid jag stod på scenen mkt
33.Bakat?: Länge sedan nu, kanske dags snart igen
34.Legat på sjukhus: Ja det kan man säga
35.Däckat eller varit jättefull?: Mmm, tyvärr (fast första gången i år i sept)
36.Blivit kallad hora?: Kan inte påminna mig om det
37.Blivit nerslagen?: Nej, nog ingen som vågar
38.Namn på barn?: Har inga barn, så det får vi se då
39.Hur vill du dö?: När jag fortfarande är klar i huvudet.. snabbt och smärtfritt..
40.Vad vill du göra innan du blir gammal? Resa, köpa hus...
41.Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ja min familj, och mina goaste vänner
42.Antal CD-skivor du äger: Runt ett 100-tal tror jag
43.Antal piercings: 2
44.Antal tatueringar: 2
45.Hur många gånger har du varit med i tidningen?: En gång tror jag
46.Antal saker jag ångrar: Finns väl ett antal
47.Vilket är det mest pinsamma bandet du lyssnar på: Oj ingen aning, tycker nog inget är pinsamt så, alla har vi olika smak
48.Hur många timmar har du suttit som längst framför en dator: Va? vem håller räkningen..
49.Vilken färg har din cykel: Blå
50.Vilken färg på din bil?: Silver
51.Blondin eller brunett: Brunett
52.Vilken färg har du på texten i msn: Lila
53.Vilket stjärntecken är du: Vädur
54.Vad var det senaste du åt: Nån godisbit här i kiosken
55.Har du något husdjur: En katt och en kakadua
56.Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn: vet inte
57.Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en tjej/kille: Haha, nej!
58.Har du någonsin sagt 'lol' under ett samlag: Nej, men kanske borde ha gjort det vissa gånger.. 59.Har du ätit lösgodis för över 100 kronor själv på en kväll: Får ja verkligen inte hoppas
60.Är du beroende av någonting just nu: Glass :(
61.Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit: Behöver inga detaljer "Humus"
62.Sover du med något gosedjur: Nej, bara katten
64.Vem var den senaste du fick ett samtal av: Farmor
65.Vem var den senaste du fick ett sms av: J
66.Vem ringde du senast: Mamma, för o ställa ytterligare frågor om kiosken
67.När duschade du senast: igår
68.Vem tänker du på just nu: Farmor som jag kanske ska hälsa på nästa vecka
69.Vem saknar du just nu? Någon att krama
70.Något du vill tillägga? : Nu ska ja stänga kiosken

2 comments:

Anonymous said...

En lång lista men har läst den och hela utmaningen från mig. =)
Ska fixa överföringen ikväll, hann inte igår då jag var borta hos en kompis och sen kom hem och snabbt kollade mail innan jag somnade efter att testat två kortidéer. =)
Kram

Anonymous said...

be comfortable designers are at christian louboutin out the christian louboutin shoes uk to A ghd gold max styler will additionally Additionally, your to ghd hair economical shades of majestically michael kors handbags clearance temperature Certainly the applies of