Sunday, November 11, 2007

Utmaning av Elenor

1)VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

I skrivade stund för 10 år sedan försökte jag rehabilitera mig efter en lång och otäck sjukdomsperiod.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Hade precis fått jobbet på NoN så jag försökte sätta in mig i det...

3) FEM SNASK DU GILLAR:

Glass
Chips
Ferraribilar
Nötter
Lakritspipor

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Id rather write a symphony av Ted Gärdestad
Sjumilakliv av Martin Stenmark
Fox on the run av Sweet
Angels av Ari (Idol vinnare i finland 2006)
Och många många fler som jag skrålar till i bilen hihi

5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Göra mig och mina närmaste skuldfria, köpa mig en liten gård på landet och kanske en lite toto

6) TRE DÅLIGA VANOR:

Morgontrött
Kvällstrött
Och alldeles för Lat

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Vara i stallet
Gå på bio
Laga god mat till nära och kära
Bowla
Ligga och lata mig i soffan hemma med min katt på magen

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Päls, aldrig djurmönstrat, hiphopkläder, smutsiga kläder, i mina ögon tantkläder *L*

9) FYRA FAVORITSAKER:

Bilen, lägenheten, sängen, köksoffan, uteplatsen

FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

TeeTee
Snusmumrik
Hanna
Tricis
Wolf

No comments: