Tuesday, May 20, 2008

Snodd från Tricis

Vilken svordom använder du mest?
Attans
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
8-9 nått sånt
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Nått fint till mig själv, typ en ny Tv eller nått
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej inte vad jag vet
Kan du vissla?
Jajamensan
Tittade du på tecknat när du var liten?
Inte bara tittade, missbrukade
När flög du senast?
September 04 till och från Azorerna
Pratar du några andra språk?
Danska och engelska
Har du gråtit offentligt?
Hmm.. ja det har jag säkert, inget jag minns
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Skulle gärna vilja fylla i befintliga tatueringar
Vad har du med dig in på bion?
En Ramlösa eller Loka och alltid Lakrits och en god vän förstås
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Gastronomi
Vilken är din favorit drink?
Gibson
Gillar du din boendesituation?
Absolut, fast ett hus på landet hade ju inte suttit fel
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja inte längre, jobbsituationen är ju bättre så...
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Inte så värst men ibland så
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
30
Tror du på liv på andra planeter?
Självfallet
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mamma, men sen gjorde hon mig glad igen.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Skam den som ger sig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet, har ingen dödslängtan
Tycker du om att krama folk?
Kramar gärna dem jag älskar...annat löst folk..nja
Äger du en digitalkamera?
Ja, tänka sig
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Nja bara att jag är något lik Anja Pärson
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på från vem
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
OhNej
Hur äter du ett äpple?
Tuggar och sväljer
Är du mörkrädd?
Näe det har jag nog kommit över sen jag var liten
Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, Vem blir det?
Helen Sjöholm
Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt
Lite mer du visste / inte visste
När gick du upp idag?
Halv 9 typ, kom hem sent i går så det så ;)
Diamanter eller pärlor?
Inget av dem. Men diamant är min månadsten
Senaste filmen du såg på bio?
Guldkompassen tror jag
Favorit-TV- program?
Om jag måste välja så Lyxfällan
Vad åt du till frukost?
åt ingen frukost.
Vad är ditt andranamn?
Elise
Din favoritmat?
Den farmor lagar
Vilken mat gillar du inte?
Sånt med Oliver, och pölsa
Favoritchips?
hm roasted garlic tror jag den heter
Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Ari, som vann idol finland 2006
Vilken bil kör du?
Min lilla Golf III 96'a, silvergrå
Favoritmacka?
Något med Ingefäramarmelad
Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med?
Sånna som vet allt.
Vilka är dina favoritkläder?
Mina ridkläder hehe
Om du fick åka vart du ville på semester?
Gärna runt hela USA
Favoritklädmärke?
Märke?
Var vill du dra dig tillbaka?
Danmarks landsbygd
Favorittid på dagen?
Eftermiddag/tidig kväll
Var är du född?
Eskilstuna
Vilken sport ser du helst på tv?
Rally
Coca Cola eller Pepsi?
Inget av dem, isch
Fotboll eller ishockey?
Hockey
Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nja en mitt på dagen människa hehe
Några spännande nyheter att berätta för oss?
Öum näe...
Vad ville du bli när du var liten?
Vet inte, men tror det hade med djur och göra
Bästa barndomsminnet?
Att vara uppväxt på landet
Varit i Afrika?
Nej
Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja faktiskt på en Röda Korset utbildning
Varit med om en bilolycka?
Ja
Favoritdag i veckan?
Lediga dagar?
Favoritrestaurant?
Jensens Böfhus i Borås och Papas Tapas i Tuna
Favoritblommor?
Blommor som blommar
Favorit-snabbmatsrestaurant
Spice ´n Rice (Rice n Spice??)
Äger du en cykel?
Jo, fast utlånad i Tuna
Läggdags?
Typ när jag somnar i soffan
Vad lyssnar du till just nu?
Miljön kring min arbetsplats, lite plippande datorer och surrande kunder
Favorit färg?
Lila
Hur många tatueringar har du?
2

1 comment:

ListenGirl said...

Hej, hej!
Blev så sugen på dina snoddar så jag "lånar" dem till en egen blogg...
Hoppas det e ok!
/Linda