Friday, March 4, 2011

Otålig...

...börjar jag att bli, jag brukar ha ett redigt tålamod men nu börjar det att tryta. Bilhandlaren sa att han skulle vara hemma i början av Mars, det är nu början av Mars!!! Men början av Mars antar jag kan vara enda fram till typ 15onde eller något sådant. Då kommer i allafall han få sin delgivning om stämning. Och då har han ytterligare 3 veckor på sig att svara, gahh vill bara ha detta överstökat nu faktiskt, har väntat sedan i Augusti...

Helgen ser jag fram emot då vi på söndag bjuder in på kroppkakederby, och med derby menar jag att vi utmanar folk att äta så många dem orkar, i nuläget tror jag vi väntar in 14-16 pers i våran lilla tvåa =) Det blir en utmaning men en skoj sådan. Och naturligtvis kommer vegetariska att finnas för goa Galin och Loka =)

Over and out. MsEvs

1 comment:

Ellis said...

Hej! Hur gick det med kroppkakederbyt? Hade det gällt palt så hade jag förstått! =)
Kram Elenor

P.S Bytt bloggportal! D.S