Saturday, June 30, 2007

I veckan...

...bytte jag min blå-röda uniform mot min röd-vita. Sommartorsdagarna har dragit i gång igen här i borås. Först ut var en hel rad artister så som, Uno Svenningson, Magnus Carlsson, Frida och Sanna Nielsen mfl.

Torsdagkvällen flöt på lugnt måste jag säga, det enda vi behövde göra var att leta reda på några bortsprungna föräldrar. Men allt slutade gott.
Himmla mysig stämmning det blir i stan när detta spektakel drar igång. Önskar att Tuna kunde ha haft något sånt på sommrarna som roar ungdomarna och familjerna så klart. Men icke...
Så varje torsdag nu i 6 veckor kommer kända artister uppträda på torget här i borås, och detta helt gratis med. Själv kommer jag finnas med vid några tillfällen med första hjälpen-gruppen som jag är med i.

Besöket hos Cia var inte fullt så smärtsamt som jag trott, däremot är det ju helt klart en jätte utmaning att försöka äta, så min frukost i dag bestod av glass...*L*

Må så gott, kram Ms E

No comments: