Wednesday, June 20, 2007

Lucky strike...

...ja ibland måste även jag få ha lite tur må jag säga.

Min tvättmaskin i går kväll ville inte längre centrifugera samt ville inte släppa in mig till tvätten genom att hålla fast i luckan på det mest märkliga vis.

Satte mig i mammas kiosk i förmiddags innan jobbet och beklagade mig lite men började även surfa runt på div sidor som kan tänkas sälja tvättmaskiner. Utan någe vidare resultat, så mkt pengar har jag verkligen inte.

Mamma börja tramsa om blocket, vilket jag är oerhört skeptisk till när det kommer till sådana saker som man inte vet om dem fungerar eller så, finns många lurendrejare där på nätet.

Men så den första jag klickade upp på blocket var en tvättmaskin i nyskick i sitt emballage fortfarande för 2000 kr, värd 3500. Och till råga på allt så är det mitt X kompis pappa som säljer den och jag har ju träffat båda två förra sommaren. Gaaahhh ny tvättmaskin ska bli så gott, så slipper ja vrida ur alla kläderna hehe...

Ms E

2 comments:

Tant röd said...

Ja, ibland ska man ju ha tur också. Annars vore det orättvist :)

Anonymous said...

Vilken tur du hade =)
Jo det är den veckan jag kommer, på tisdagen och åker hem den 6:e tror jag det var, ska kolla upp det närmare till!
Ska bli kul att ses igen! =)
Kram