Saturday, June 2, 2007

Okej en till då...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Helst inte... hua

Vilka vitaminer tog du när du var liten?

A-D droppar vill jag minnas

Vad åt du senast?

Ett äpple på min skrattretande korta rast hehe

Har du fått någon komplimang idag?

Ja faktiskt, min goa kollega tyckte jag såg pigg och fresh ut

Har du varit med i en rättegång?

Ja, en gång med skolan

Är du polare med grannarna?

Nej skulle jag inte vilja påstå, men mina nya grannar e betydligt trevligare än mina gamla. Så kanske vi blir polare

Vilka språk pratar din mamma?

Svenska, danska och engelska

Vilka länder har du bott i?

Sverige

Senaste piercingen?

Näsan Oktober 05 tror jag det var.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Imorse på väg till jobbet.

Gay?

Inte vad jag vet

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Nej faktiskt inte, gillar inte att tappa kontrollen

Har du något husdjur?

Katt och Kakadua

Har du täckt någons hus med toapapper?

Nej, men det låter skitskoj

Har du varit på stranden?

Öh, ja!

Minns du dina/din musiklärares namn?

Någon hette Michel tror jag..en långhårig pudelrockare (övervintrad sådan)

Hur bra är din syn?

En så länge kalasbra, men det återstår att se då båda mina föräldrar har det nu på äldre dar.

Har du varit på ett party?

Jajamensan, flera stycken

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Självfallet!

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Då skulle ja stampa foten i golvet o säga han faktiskt är upptagen.

Har du varit utomlands?

Japp massor med gånger, sist var Azorerna 05, återvänder gärna dit. Fast damnark och tysklan har jag ju besökt efter det förstås.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Mammas, dem gjorde det på Zoo framför dem vita tigrarna

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Tror jag inte

Var är dina syskon just nu?

Dem är väl hemma hos sig eller nått?

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Drömde jag mötte Fredrik, och att han inte förstod han var död, väldigt svårt att förklara det i en dröm.

Vem ringde dig senast?

Teresa

Vilken tid gick du upp imorse?

Halv nio, tror jag. Grannen ovanför har en ovana och se på tv4 nyhetsmorgon väldigt tidigt och väldigt högt.

Vad ska du göra i helgen?

Jobba, bowla och bara slappa

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Det är från röda korstet, nått om något uppdrag, minns inte riktigt vilket.

Vad gör du nu då?

Står på jobbet och slösurfar haha

När var du riktigt sjuk senast?

I slutet på mars hua tokförkyld och allt sånt.

När såg du en kändis senast?

Någon månad sedan.

Vem var det?

Jill Johnson

Vad finns i din bakficka?

Ingenting

Har du färglinser?

Nej, tänkte testa ett par lila men det gick ju inte o peta in i ögat så jag gav upp

Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Då sov jag gott

Vad är det första du gör på morgonen?

Går på toa..

Vad ska du göra efter det här?

Åka hem och byta om inför lite mat och bowling i kväll.

1 comment:

Tant röd said...

Då du skriver att du självfallet skulle simma med hajarna så tänker du dig i en såndär bur va?

Eller så tänker du kanske på mora träsk-hajarna, de kan man nog simma lugnt med...