Monday, August 11, 2008

20 Snabba om Ms E (Snodd från Tricis)


1. Värsta känslan?
Svar: Ensamhet
2. Bästa känslan?
Svar: Tvåsamhet
3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: Undrar om jag kommer undan att kamma håret idag hihi
4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Holly Dolly
5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Än så länge vita, men det ska bli svart och mörklila, tavlor på mig själv hehe
6. Vad har du under sängen?
Svar: Vill jag nog inte veta, massvis med damm säkert
7. Ser på?
Svar: Följer inget men slötittar på en massa
8. Lyssnar på?
Svar: Kunder, familj och vänner. Oh kanske musik ibland hehe
9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: Ja det har jag, önskar jag vore det igen.
10. Skriv nåt smart!
Svar: Man är som man är när man inte blev som man skulle
11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Johnny Cash
12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: ''Kommer"
13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Djursjukvårdare, Kock
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Svar: Fråga dem gärna och skvallra för mig sen
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När jag fick veta att Lova hade fötts (brorsdotter)
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Inget, skulle bli så mallig då
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Svar: Mitt hår, och mina naglar eller nått sånt, dem fyller ingen funktion
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Svar: Kunna flyga!
19. Vad är du beroende av?
Svar: Önskar jag inte var beroende av nått, men socker och salt tyvärr
20. Vart befinner du dig just nu och varför?
Svar: I min soffa, har varit på Röda Korset möte, så nu ligger jag här med min lilla kattunge på magen.
Over And Out

1 comment:

Anonymous said...

Intressant läsning, ska sno det av dig senare och skriva eget! =)
DU är en bra vän, det är en bra sak om dig! =)
Kram