Thursday, August 21, 2008

Flera snoddar från Tricis

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Händer att man får ett sms ibland.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Vad åt du senast?
Risgrynsgröt i kiosken (fin frukost)
Har du fått någon komplimang idag?
Nee
Har du varit med i en rättegång?
Ja, med skolan en gång.
Är du polare med grannarna?
Nej, man hälsar väl, och kanske byter några ord, inte mer.
Vilka länder har du bott i?
Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senaste?
I söndags på väg till stallet tror jag
Har du haft en stalker?
Ja faktiskt, en nöt som inte kunde ta ett nej, fick byta telefonnummer
Minns du dina/din musiklärares namn?
Hm dåligt med det, men en Michel mins jag, sen är det blankt. (varför kommer du i håg sånt Tricis?)
Hur bra är din syn?
Som en Hök sa dem sist jag testades
Var är dina syskon just nu?
Storebror är hemma och pappaledig tror jag, och har våran mor på besök.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj oj den var alldeles för het för att skrivas ner här haha
Vem ringde dig senast?
Per, min goa granne
Vad ska du göra i helgen?
Jobba minsan, wohoo
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Uno Svenningsson
Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor just nu, annars brukar jag inte förvara något där
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en klubbad säl!
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa, eller gosar med katten
Vad ska du göra efter det här?
Fortsätta att vakta kiosken till 18
Over And Out

2 comments:

Anonymous said...

du har blivit nominerad i min blogg!

Anonymous said...

Nu har jag nallat båda de du har snott från Tricis! =)
Kramar