Tuesday, August 19, 2008

Ella, Galin och Candy

Såå nu äntligen har Ella anlänt, en liten tös på 3775g och 52cm lång. Och ska heta Ella Maria Elise. Så återigen är jag en mycket stolt faster. Ska bli oerhört skoj att åka upp och hälsa på den nya familjen som nu är 4 st.

Surrade igår en lång stund med Goaste Galin, och det resulterade i biljetter till InFlames i gbg den 2 nov, ska bli skitskoj faktiskt. Har inte varit på konsert sedan 2000 och då med mor på Tina Turner. Får se om det blir en utekväll på lördagen och sen konsert på söndagen. Men skoj ska det bli i alla fall. Saknar Galin ibland i massor, skulle behöva få lite av hennes energi och spontana anda. Puss på dig G

En annan person jag har förstått jag inte vill vara utan är så klart Candy, hon är så där rak och ärlig som jag är tror jag. Man får nya synvinklar och det gillar jag. Sen att hon är hysteriskt rolig är ju ingen nackdel. Ska bli skoj och se den nya kissekatten som dem ska få hem inom kort.

Over and out, Ms Evs

No comments: