Thursday, March 31, 2011

Missförstånd?

Nu är mina däck tillbaka, och enligt mina grannar har även dem fått sina däck tillbaka. Enligt polisen var det hela ett missförstånd. Fast om det var ett missförstånd så undrar jag varför dem som tog däcken när dem blev upptäckta att dem bara lämna allt i ett kaos och stack. Borde dem inte då ha ringt han dem skulle hämta däck av och hört sig för vilka dem skulle ta? Mycket märkligt tycker jag. Men nu har jag mina däck i varje fall och resten är upp till polisen. Jag hoppas snart att den medlemen i föreningen snart inte får bo kvar. Han verkar ha mycket skumma saker på gång.

Hemma med yrsel, Therese knådade mig i form igår, så idag har jag en galen träningsverk, men det får gå. I morgon och resten av helgen ska jag bara mysa.

I morgon passar jag även på att grattulera mina goaste vän Gia på födelsedagen, samt Therese som även hon fyller år. Hoppas ni får en kalasbra dag båda två =)

Over and out, MsEvs

1 comment:

Anonymous said...

..och hon i sin tur skämmas för att hon inte var vänlig nog att ringa på DIN bemärkelsedag. Men jag ville ju faktiskt inte störa turturduvorna i götla. Ska ta det med mig till nästa år och göra helt tvärsom mot det jag tror att jag borde ;0)
Kramar i massor