Monday, May 7, 2007

Begäran...

...på mer bloggskrivande har önskats. Har varit problem med det då min dator inte är så frisk som jag kunde önska, har inte längre en internetuppkoppling där jag bor. Får se kanske blir en ny laptop till hösten.

Flytten från Norrby gick otroligt smidigt faktiskt må jag säga. Säkert tack vare mitt eget slit då ja slet i 2 veckors tid med att köra grejor från Norrby och till Målsryd där jag bor nu. Men också tack vare goaste Togge och Lasse "Kocken" så klart. Och Stefan på ett litet hörn.

Jag har kommit till rätta det har jag, bara några kartonger kvar som jag spar en stund tills jag har fått upp lite nya tapeter.

Gustav ville ju då inte flytta från Norrby, vilket resulterade i ett fint hack i armen hos mig. Men Jag var som vanligt envisare och lyckades övertala honom lite, så till slut följde han med, inte helnöjd men han följde med. Nu har han lite acklamatiseringsperiod då han skränar lite mer än vanligt men det blir bättre och bättre för varje dag.

Texas har väl med en sån period då hon har gått omkring och jamat o jamat och jamat och sovit och sovit och sovit, fast det blir med bättre dag för dag som går.

Själv har jag inte sovit så bra på länge må jag säga, känns riktigt kalasbra faktiskt. Men ändå himmla ensamt där ute i buschen som några envisas att kalla det för haha

Ms E

No comments: