Wednesday, May 9, 2007

Grattis Snusmumriken

Japp hon fyller år idag. Min bästa vän Elli. Du är den jag känt längst av alla dem goa vänner jag har, och det betyder oerhört mycket för mig att ha just dig som min bästa vän.
Kan aldrig någonsin påminna mig om att vi har höjt rösterna mot varandra, eller snackat skit eller gått bakom ryggen (som många så kallade vänner kan göra) Men inte med Elli.

Jag önskar dig en superduperfin dag med tårta och många presenter, jag kommer upp och firar dig helgen kring den 18 maj.

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år....hurra hurra hurra hurra

Många kramar till Elli från Eva

Ms E

1 comment:

Tant röd said...

Tack, vad gullig du är! En födelsedag är en typisk dag för att tänka på och glädjas över vilka goda vänner man har, då lägger man lite extra märke till vilka de är.

Det blev både tårta och presenter faktiskt (det kanske jag nämnde i telefon?). Över huvudtaget har det varit en mycket lyckad födelsedag, det brukar ju alltid bli det på ett eller annat sätt!