Monday, May 28, 2007

Trivsel...

...är väl ett bra ord att inleda sin blogg med?

Trivseln har infunnit sig hos mig och i min hela existens tror jag. Lägenhetsbytet visade sig vara väldigt helande för mig.
Tänk vad lite mer grönska och lugn och ro kan göra för en person. På Dalbogatan höll jag på att gå sönder och samman, trivdes i lägenheten som sådan, men vantrivdes med hela Norrby.

Nu vaknar jag ibland på morgonen över att det är så tyst? ska det vara så? nja jag kanske vänjer mig men underbart är det.

Japp ja uppvakta min mor igår, en tjusig orkidé och lite go chocklad fick hon, tror hon gillade det. Såg lite glad ut i alla fall. Har varit på henne på sistonde och skällt en del. Men det är aldrig elakt menat utan bara för jag vill hålla samman våran familj så gott det nu kan gå.

Kanske lyckan vänder nu? ;o)

Kram Ms E

3 comments:

Anonymous said...

Ja naturen är fantastisk.
Mår man perfekt så finns inget härligare än att ha lite picknick i naturen, mår man lite dåligt så är naturen det bästa stället att få vara ifred i.

Härligt att du trivs bra efter flytten, sån djurvän du är så förstår jag det verkligen.

Ha en bra dag.

/Kram Martin

Hanna said...

Skönt att du trivs nu. Låter jättefint där, får ta och hälsa på någon gång =) Ta hand om dig och njut av tystnaden =)

Anonymous said...

Mamma blev inte bara glad, hon blev så rörd att det värmde ända ner i tåarna. Gläjde mig att du nu kan slapna av lite i tystnaden Kram på dig