Saturday, April 14, 2007

4 tramsiga saker

4 Jobb jag har haft, som jag gillat:

- Bakat på ett café på ett bibliotek
- Alla tänkbara uppgifter på Zoo
- Power hemelektronik (Numer Expert stormarknad)
- NetOnNet Borås

* 4 filmer jag kan se om och om igen:

- Dirty Dancing
- Great balls of fire
- Sanningen om katter och hundar
- Love Actually

* 4 böcker jag kan läsa om och om igen:

- Onkel Tom's stuga
- Gömda
- ?
- Självbiografier

* 4 Städer jag har bott i:

- Eskilstuna
- Mönsterås
- Borås
- Vem vet var det bär hän nästa gång

* 4 tv-serier jag har tittat på:

- Red Dwarf
- Coupling
- Vänner
- Gilmore Girls

* 4 favoriträtter:

- Farmors äpplefläsk
- min egna hemmagjorda pizza
- Sushi
- Det mesta inom Thai, vietnamesiskt, kinesiskt, japanskt etc

* 4 platser/länder jag vill besöka:

- USA igen dårå
- Japan
- Nya Zeeland
- Australien

* 4 websajter jag besöker dagligen:

- Min webbmail
- Vilda Webben
- Min blogg samt bloggar jag har på min sida
- Spraydate

* 4 ställen där jag känner mig bekväm:

- Hemma
- Hos Gia
- Hos Storebror
- Hos Elli

Jag däremot utmanar ingen utan gör det på eget bevåg om ni vill.

Ms E

No comments: