Tuesday, April 10, 2007

Kan man...

göra slut med en familjemedlem?
För vad finns det för mening när man inte kan nå fram på något som helst plan, och det absolut viktigaste, det känslomässiga?
Och när man så gärna vill hjälpa och vara till stöd men bara blir bortstött, vad är det då för mening att upprätthålla en relation?
Någon man påstås ha kännt hela sitt liv men vet egentligen ingenting om personen i fråga, var finns meningen med det?
Och att söka kunskap om personen är lönlöst då man åter igen blir bortstött, finns det någon mening i det?

Och den person som jag trodde hade minst gemensamt med nu börjar växa i mina ögon och jag börjar komma honom närmare, kanske min tonårstrots har släppt hihi

Storebror kommer då alltid vara den absolut bästa jag vet. Han är min goaste vän och min förebild och mentor, visst en gång i tiden var vi som katt och hund men som vuxen vilken skillnad det är...

Längtar till helgen då min goaste bästaste vän G kommer på besök.

Kram E

1 comment:

Anonymous said...

ja gillar dej :)