Monday, April 23, 2007

Grrr...

...Har väldigt lite till övers för översittarmänniskor, sådana som tror hela världen ligger i deras ansvar och att dem faktiskt kan göra vad dem vill bara därför.

Har stött på det problemet på mitt arbete. Bara för någon har lite uns mer ansvar betyder inte man ska se ner på dem andra eller för den delen inte visa någon laganda. När man blir erbjuden en sådan position så anser jag nog att man ska ta i beaktande om man kan klara av den. Visst gör personen sitt jobb (För det mesta), men saknar total förmåga att tala med andra människor på ett bra sätt. Utan hela tiden utövar sina översittarfasoner och enligt denne är det bara för oss andra att lyda och göra som man säger. Som tur är har man en chef som inte heller tolererar sådant och ska sätta den på plats heheh

Packat ner hela vardagsrummet nu förutom Gustav då hehe. Och Texmex åker till Partille för o spendera helgen med kompisen Kajsa. Blir bättre det tror jag än att hon ska springa mellan benen på flyttstöket.

Må gott, Kram MsE

3 comments:

Anonymous said...

Papper jobb var det ja, pappers jobb å läsa Evis Blogg :p

Anonymous said...

Hej Hej! Vill väldans mycket prata med dig också.. Håller utkik efter dig på msn osv. Pernilla har mitt nummmer om du vill kasta iväg ett mess eller så =) *kramar*

Anonymous said...

Hej!
Hoppas det går bra med flytten, du får höra av dig sen så att jag får nya adressen mm =)
Kram Elenor