Saturday, April 21, 2007

I natt jag...

...drömde något som jag aldrig drömt förrut. Drömde jag hade flyttat till San Fransico av någon anledning, skoj som attans hade jag i alla fall minns jag. Tills jag återigen väcktes av någon idiotgranne (bara 7 dagar kvar)
Drömmen var så verklig så det var sjukt jobbigt att vakna kan jag säga. I mitt horoskop i dag stod där även att studier i utlandet kanske är att tänka på, lät himmla intressant faktiskt. Men är ju 28 år och borde kanske tänka lite mer realistiskt, drömmen om att få åka "over there" en dag o ev studera eller jobba kanske jag borde lägga ner?

Idag jobbas det, kanske inte för fullt men högt tempo har det varit hittills. Sen blir det att packa lite lådor och köra ut med dem till min snart nya adress, så gott ska det blir. Sen lite senare i kväll blir det 30 års fest då goa och roliga Cia fyller år. Ska bli grymt skoj, känns som hon har en del coola vänner man kanske kan lära känna mohahahaha...

Så morgondagen väntas med skallebank och mer flytt av kartonger och senare på kvällen ridhuset så klart oooo ser fram emot det..

Kram alla, Ms E

1 comment:

Anonymous said...

då kommer ja å fikar hos dej i målsryd ;D