Thursday, April 5, 2007

För mycket att göra och för lite tid att göra det på, så sumerar jag nog April månad tror jag. Himmlars hur ska jag hinna med allt... aja bara ta en dag i taget.

Ska nog sluta fylla år nu tror jag. Blir mest bara besviken! Tack snälla Pappa för det fina gottogrammet som dök in i min brevlåda, välsmakande belgisk choklad och några skojiga skraplotter till det. Tack snälla Elenor som sände ett fint "scrappat" kort till mig. Tänk folk orkar sitta och pilla med sånt.
Tack alla som ringde och önskade mig grattis det uppskattades enormt. Många kramar till alla goa människor o familj jag känner.

Näe dags o pilla lite med dryckesvarorna som vi ska ha på lördag hehe.. lite pepparshots ska tillverkas.

Natt natt, kram E

6 comments:

Anonymous said...

Grattis från Danmark :-)

R.

Hanna said...

Grattis i efterskott.. =)

Wolf said...

Grattis i efterskott =)

o ja, jag ska ha en röd bil igen, om den inte lackas om :D

Anonymous said...

Nej, S vill inte dit utan istället O-hamn. Men får se.

Anonymous said...

Hej där.. Börjar med att säga grattis efterskott,då jag förtår att du har fyllt år =) Fick ditt inlägg i min blogg och skulle gärna prata med dig.. Så många frågor och ingen som försår.. Har ny blogg btw,så välkommen att kika på den.. www.MiCherie.blogspot.com
mvh/C (pernillas kompis)

Anonymous said...

hej hej,börjar med att säga grattis i efterskott,då jag förstår att du fyllt år =)äste ditt ilägg i mon blogg & pratar gärna me dig.. Så många frågor & ingen som förstår känns d som.. Har en ny blogg som d är välkommen att kika på . WWW.MiCherie.blogspot.com
mvh/C (pernilas kompis)