Monday, April 16, 2007

Cykla...

...gjorde jag inte idag, däremot körde jag ut min fina fina blåa cykel till min nya lägenhet i Målsryd. Det var den första grejen och säkert en av dem bökigaste att få med sig dit. Men jag gjorde det idag. *stolt* klappar mig själv på axeln* I morgon blir det att köra resten av innehållet på min vind ut till lägenheten samt kanske få med balkongmöblerna. Får säga tack till T för jag får låna hans fina stoora bolibompabil. Fast å andra sidan får han ju låna min silverbullit o det är inte fy skam det heller hehe

Goaste G var ju och hälsade på, jösses vilken energyboost man får när hon är i ens närhet. Självförtroendet får sig ett ordentligt uppåttjack med. Hon e bara bäst liksom, önskar fler bara kunde säga den nakna sanningen som hon gör, visst ibland har hennes ord varit vassa som knivar men ack så sanna. Men till 99% är det bara positiva saker hon har och säga. Goast är hon i alla fall. En av mina absolut bästa vänner törs till och med säga jag har en själsfrände i henne.
Med sig hade hon Y, en person som får en att plötsligen se världen med andra ögon med väldigt sunda värderingar om än konstiga för mig som är som en vanlig svensson hehe, men helt klart värda att ta till sig.
Underbart att ha dem här i alla fall och som dem vet är dem alltid välkomna att stanna när som helst.

Ms E

1 comment:

Unknown said...

sitter o matar trollet samtidigt som jag öäser din blogg. tack för alla fina ord vännen. Önskar du kunde varit med ut på bten o fått lite mer boost :)blir fler gånger tror jag nog.

såg en tjej som påminde mycket om dig, gå förbi vårat fönster i morse o tänkte jag skulle gå till dig...sen hajjade min långsamma hjärna att du bor i borås. Trist fast skönt för din skull ...du hajjar nog.

Har hunnit glo på 1½ cd av skrubs redan. Ingen svårighet eftersom lilltrollet är sjuk. Har feber o hosta´och gnäller mest hela tiden och så snart jag lägger henne ned.

Så synd att resor kostar, annars skulle en ju göra sånt här som i helgen mycket oftare, eller hur? Alla behöver ju må bra menar jag. Och du, det ordnar sig. Allt ordnar sig.
Puss.