Friday, March 30, 2007

Trasig...

...är min dator för tillfället, rätt så tröttsamt då man har tradera auktioner ute osv. Men men jag har tålamod, allt löser sig i slut ändan.
Lyckades få i väg 3 av Fredriks böcker i alla fall, tror nog att personen i fråga blev nöjd, då dem var i väldigt gott skick. Jag önskar jag kunde spara allt som var Fredriks, men att flytta återigen och släpa en hel kartong med mig med böcker som jag aldrig kommer läsa, kändes överambitiöst faktiskt. Så jag hoppas någon annan nu har glädje för hans älskade "krigsböcker".

Helgen den 24-25 For jag ner till Småland. På fredagen for jag hem till Hanna och Emilia och det var mysigt som bara den, himmla skoj att träffa tösen igen hon har blivit sååå stor jue. Kan knappt tro det.
Lördagen så kika jag runt lite i M-ås och hittade mig faktiskt ett par fina skor, sen for jag hem till S och fikade tills Goaste M ringde och sa hon var på väg att hämta upp mig.
Jösses amalia jag blev inte alls avundsjuk, M lever mitt liv, hon bor på landet i ett litet torp som var hur underbart som helst, skulle lätt ha kunnat flytta in där..*L* Bara du ber mig så hihihi
Vi for då in med några goda vänner till M till Kalmar och åt på Ming, gott som vanligt. Och detta inför den stundande festen på kvällen. Fick även träffa M's kärleksintresse som visade sig vara en väldigt trevlig kille.. go for it M!
Söndagen spenderades o ligga o prata med alla bakisar..hehe jag drack ju inte så mkt då jag skulle köra hela vägen hem. Sen tog jag min lilla bil o for hemmåt igen. För på kvällen var där ju ridlektion.

Fick även återfall på min influensa eller vad det nu var, var hemma för 3 veckor sen för feber o ont i kroppen o allmänt loj, och nu blev jag tokförkyld i tisdags, samtidigt som min dator dog. Så idag mår jag något bättre och ska försöka mig på att jobba i helgen.

Vet inte vad jag ska skriva mer? Flytt snart... jobbigt jobbigt, men men det löser sig väl det med..hehe

ha de gott alla

Kram Ms E

3 comments:

Wolf said...

yo yo...

ja rx-8 är ju nyare, dyrare o har ingen turbo, så tråkigare :P

trist med pajjad dator tjejen.. :( hoppas d löser sig snart

Anonymous said...

Hej!
Hoppas datorn funkar snart igen!
Tyckte det var konstigt att du itne synts till men nu förstår jag varför =)
Sköt om dig vännen och hoppas du hade en bra dag igår =)
Kramar Elenor

Anonymous said...

maste kolla:)