Saturday, February 10, 2007

Desperat?...

...mamma sa jag lät desperat i min blogg. Är det fler som tycker så? Jag vet att hon inte menade något illa i det, kanske till och med var där en smula empati då jag inte har någon att dela mitt liv med så som hon har.
Ensamhet har liksom aldrig varit min grej, om ens ett val för mig. Jag kan och vill inte vara ensam. Har varit det länge nog nu tycker jag *hrmf*

By the way så har jag inte längre någon tv i min bil...hehe nu undrar ni säkert vad jag babblar om, men en god vän hade lånat min lilla 14" tv. Och nu när han flyttat tillbaka till Eskilstuna så for jag och hämtade den i gbg, typ dagarna före jul. Tror ni då att lata Ms E orkade bära upp den till lägenheten.. nej nej så till ikväll har den legat och skumpat runt i min bil. Men idag ledsnade jag på den och släpa upp den, och tror ni jag var lite kissnödig eller så.. nej nej, ingen bra kombo att bära tv samt vara jättekissnödig samt att låsa upp dörrar kan jag säga haha, men det gick bra till slut, får se när den flyttas ut ur hallen bara..*L*

Nattis alla nattsuddare, kram Ms E

3 comments:

Hanna said...

Nej, jag tycker inte du låter desperat. Visst, det märks att du väldigt gärna vill ha någon, men det är du ju själv medveten om. Men jag tvivlar på att du skulle ta vad som bara för att få det?

Miffolurva said...

Näe här tas inte vad som helst inte..hehe

Wolf said...

Håller med hanna... Dock kan ja inte säga samma smo folk säger till mig, det kommer...
tråkig, I know... men du överlever ska du se.. en vacker dag finns han där