Saturday, February 24, 2007

Oacceptabelt...

...att 7:30 en söndag morgon börja spela musik så det dånar inne hos grannar som bor inte bara ovanpå men även snett ovanpå. Jag hörde varenda stavelse av den musiken som spelades. Vad har hänt med hänsynen och respekten för andra människor? Musik i alla ära det spelar jag med ofta och ibland till och med lite högre. Men aldrig före 9 på morgonen och hellre inte efter 21 på kvällen? Men man kanske ska ändra på det?

Gick ner och försökte få kontakt med idioten som spelade men det gick inte att ringa på dörren och inte heller hörde dem att jag knackade. Försökte kolla upp telefonnummer till hyresgästen men utan lycka. Men jag ger inte upp, jag måste tala om att det är oacceptabelt att spela så högt och så tidigt på morgonen.

Någon mer som håller med mig?

mvh Ms E

2 comments:

Hanna said...

Jag blir nog mer irriterad av folk som spelar mitt i natten än på morgonen. Vid 7:30 är jag dessutom oftast redan vaken, så jag skulle bli överlycklig om mina grannar började spela då istället för till 4 på natten.
Visst är det tråkigt att vissa inte kan visa respekt för grannarna, men jag skulle inte klaga efter bara en gång däremot.

Tomas Andersson said...

Jag håller med. =)