Friday, February 9, 2007

Det ringde visst...

...igår kväll. En person jag inte pratat med på 5 år ca, en person jag trodde jag aldrig skulle prata med heller igen (kommer inte i håg varför jag inte trodde vi skulle prata igen). Vet bara våra världar korsades av en slump, en oskyldig annons på blocket. Jag föll för honom, och då föll jag rätt så hårt, att jag dem nästkommande åren har försökt hitta någon som ev kanske liknar han lite och kanske jag kunde jämnföra honom med dem jag ev träffade. Och faktiskt så för några dagar kom jag att tänka på honom av nån anledning och funderade på om han hade sparat den dära lilla "Elvis" figuren jag köpte att hänga i bilen, och det har han, den hänger kvar i bilen minsan. Jag fick även svaret på min fråga som jag har undrat över väldigt länge. För dessa 5 år sedan så pratade vi väldigt mycket i telefon en tid och en gång sa han till mig att jag hade hypnotisk röst, och efter det så vet jag inte hur men kontakten bröts då. Så det jag undrat är om det var hypnotisk i positiv mening eller negativ så han kanske somnade när vi pratade hehe, Men nu frågade jag om det var positivit och det var det svaret jag fick var " Du får mig att varva ner med din röst" Det är väl positivt???

Men vad nu? Vad händer nu? Duktigt vilsen...

Kram Ms E

5 comments:

Tomas Andersson said...

Oj, det låter spännande. Hoppas det kan leda till nåt bra! =)

Miffolurva said...

leder nog bara bortåt..*L*

Wolf said...

klura vidare i det där ska du nog hitta något bra i det iaf

Anonymous said...

Förstår om du är förvirrad, blev det på dansen förra helgen också, fick lite vibbar från en jag inte sett till på ca 2 år... men valde att inte tänka så mycket på dem trots små hopp i magen, orkar inte!
Tänkte satsa på nåt nytt oprovat istället =)
Men det lät ju rätt positivt så fundera vidare du =)
Kram

Hanna said...

Åhh vad härligt, berätta direkt om det händer något.. =)