Monday, February 5, 2007

Tar tillbaka...


...det jag sa i tidigare inlägg om att jag tror detta kommer bli ett bra år.. motgångarna verkar hagla på mig nu.


Ingen Usa-resa så långt ögat kan nå


Bilen gick inte genom besiktningen på 2 småa skitfel (lätt att fixa dock, kan nästan göra det själv)


Måste masa mig iväg och träna mer blir bara tröttare och tröttare, måste skaffa ett liv, någon att lägga min energi på.


Kisse stackars blev opererad igår och nu försöker hon bemästra den elaka tratten som satts kring hennes hals. På djursjukhuset jag gjorde delar av min praktik där sydde man med ståltråd (tunn tunn) som gjorde att katten slapp ha tratt för dem ville inte slicka på den tråden. Men inte på detta sjukhuset tydligen. Så en natt med halvdan sömn då jag har legat och lyssnat efter katten som skrapat omkring med sin tratt. Hon har inte riktigt fattat man ska lyfta på huvudet när man går med den. Kraken, jag lider med henne.
Ha det bäst alla, Kram Ms E

1 comment:

Hanna said...

Jag är säker på att du kan vända hela året till att bli något bra. Såna dagar har man ju ibland och de behövs för att man ska kunna se det positiva i livet. USA-resan kommer ju förhoppningsvis inte bli helt inställd och bilen var det som du skrev bara småfel på. Så se nu till att göra det där till något positivt, du får ju trots allt lite längre tid för att träna och bli piggare innan du åker till USA. =) Men jag vet vad du menar, klagar hela tiden om att jag är så lat och att jag måste börja träna.. men tyvärr blir det inte mycket mer än prat. =/

Men tänk på allt det bra du har och lägg energi på dig själv nu. Han med stort H kommer tids nog.. =) Det är iaf vad jag själv vill hoppas på.. och du kan väl inte bryta mina förhoppningar om det? =) Kram Johanna