Monday, March 19, 2007

Feel the music...

Snodd från Hanna

Regler ; sätt på din musik så att den spelar blandat. klicka på nästa knappen efter varje fråga, INGET FUSK! använd sångtitlen som svar på frågorna!


1. hur mår du idag? Blue Moon (Sha Na Na)

2. Kommer du komma långt i livet? Dansa hela natten (Black Jack)

3. Hur ser dina vänner dej? Glory of love (Chicago)

4. Kommer du gifta dej? Running down a dream (Tom Petty)

5. vad är ditt livs themesong? Nöjd? (Veronica Maggio)

6. Vad är ditt livs historia? If you are not the one (Daniel Bedingfield)

7. Hur är skolan för dej? Fångad av en stomvind (Carola)

8. hur kan du komma frammåt i livet? Countrier than thou (Robbie Fulks)

9. hur kommer imorgon att vara? Rosa panterns Theme song (Instrumental)

10. vad är det bästa med dina vänner? Gabriellas sång (Helene Sjöholm)

11. vad finns i lager för nästa vecka? Min kille liknar inte Elvis (Eva Eastwood)

12. vilken låt beskriver dig bäst? Hur kan du lova mig (Patrik Isaksson)

13. hur är det med ditt liv? Oh Baby (Robyn)

14. vilken sång kommer spelas på din begravning? Breaking up is hard to do (Neil Sedaka)

15. hur ser världen dig som? Värsta schlagern (Markoolio & Linda Bengtzing)

16. kommer du ha ett lyckligt liv? Sing me back home (Gram Parsons)

17. vad tycker dina vänner om dig? Danmark (Torssons) Hahahahahahahaha

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av? Proud Mary (Tina Turner)

19. vad skulle du villja säga till nästa generation? This is Me (Randy Travis

20. har du en djup och mörk hemlighet? Ring ring (Abba) ???????

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dej? Everybody wants to be a star (Rydell & Quick)

22. hur kan jag göra mej själv glad? All I have to do is dream ( Roy Orbison)

23. kommer jag nånsin ha barn? Inget stoppar oss nu (Black Jack)

24. vad är några bra tips till mej? Nära sanningen (Freda & Uno Svenningsson)

25. hur kommer jag bli igenkänd? Sommarnatt (Snowstorm)

26. vad är min danssång? Då ser jag änglar (Candela)

Ms E

2 comments:

Tomas Andersson said...

14, 19 och 22 var väldigt bra också =)
Sen var det kul att se så många låtar som verkar komma från mej =)

Tant röd said...

Håller med, 22 var väldigt bra. Min favorit.